Wool Carpet je brend koji uspješno posluje na tržištu Bosne i Hercegovine i regiona a koji isporučuje visokokvalitetne vunene tepihe i staze po dimenzijama, bojama, obliku i dizajnu kupca.
Za novi broj magazina m-Kvadrat Home razgovorali smo s Bahrudinom Bojčićem, direktorom kompanije Tepsa d.o.o. koja tržištu nudi visokokvalitetne vunene tepihe i staze. Ova relativno mlada kompanija spoj je poduzetničkog duha hercegovačkih korijena i Bojčićevog vizionarskog pristupa koji je prepoznao tržišni potencijal na prostoru Bosne i Hercegovine i regiona. O počecima, izazovima u radu, saradnjama te uspješnim projektima iza kojih stoji Wool Carpet, Bojčić je govorio za novi broj Sfere.
Direktore Bojčiću, za one koji će prvi put čuti i čitati o Wool Carpetu – kako biste ga vi opisali?
Wool Carpet je brend koji uspješno posluje na tržištu Bosne i Hercegovine i regiona a koji isporučuje visokokvalitetne vunene tepihe i staze po dimenzijama, bojama, obliku i dizajnu kupca. Dakle, radi se o potpuno personaliziranoj kupovini po čemu smo osvojili domaće i regionalno tržište. Stotine zadovoljnih kupaca u BiH i regionu dokaz su da osmišljena poslovna strategija ima svijetlu budućnost na tržištu.
Možete li reći nešto više o počecima vašeg poslovanja, otkud ideja za ovu vrstu poslovanja?
Naša kompanija je specijalizirana za izradu vrhunskih vunenih tepiha i staza visoke kvalitete. Osnovali smo je prije pet godina s ciljem da pružimo tržištu jedinstvene i kvalitetne proizvode. Inspiracija nam je bila tradicija ručnog tkanja tepiha koju smo odlučili modernizirati I kombinirati s personaliziranim dizajnom i vrhunskim materijalima te ponuditi svakom kupcu mogućnost da sam odabere dimenzije, boje, oblike i dizajn. To se pokazalo više nego uspješno te smo zadovoljni odnosom koji smo uspostavili s našim kupcima. Naša strategija temelji se na tri ključne komponente: kvaliteti, inovaciji i personalizaciji. Uvijek smo fokusirani na proizvodnju tepiha vrhunske kvalitete, koristeći najbolje dostupne vune i pažljivo birajući boje i uzorke. Također, kontinuirano ulaganje u istraživanje i razvoj omogućuje nam da uvodimo nove tehnike izrade i dizajna kako bismo ostali ispred konkurencije. Osim toga, nudimo mogućnost personalizacije tepiha prema željama naših kupaca, što nam omogućuje stvaranje jedinstvenih proizvoda za svakog pojedinog kupca.
Šta je presudno za održavanje visokog kvaliteta vaših proizvoda?
Kvalitet je nešto čemu pridajemo najviše pažnje. Pomno odabrani materijali s renomiranim proizvođačima vune su vrlo bitan faktor u procesu kreiranja i isporuke tepiha našim kupcima. Radimo s provjerenim dobavljačima kvalitetne vune i materijala, a naši iskusni majstori u proizvodnji osiguravaju pažljivu izradu svakog tepiha. Također, razmatramo svaku povratnu informaciju od naših cijenjenih kupaca i time dodatno unapređujemo naš proces proizvodnje i isporuke tepiha. Wool Carpet pored navedenog vodi računa i o ekološkim aspektima tokom cijelog proizvodnog procesa. Naši dobavljači dijele našu viziju održivog poslovanja te se trudimo koristiti vunu i materijale koji su proizvedeni uz poštivanje okoliša i zaštite zdravlja životinja. Na ovaj način učestvujemo u smanjenju otpada i učinkovitijem korištenju resursa u proizvodnji. Kada govorimo o vuni i proizvodima od vune potrebno je imati na umu da je vuna prirodni materijal, da je “eko friendly” u odnosu na druge proizvode od vještačkih materijala, da je prirodno biorazgradiva te da sprečava akumulaciju prašine i formiranje plijesni.
Kako vaša kompanija odgovara na promjene u potražnji i trendovima na tržištu?
Prilagodljivost tržišnim aspektima poslovanja je ključna za uspješno poslovanje. Pratimo trendove i potrebe na tržištu kako bismo se prilagodili promjenama odnosno bili lider koji donosi promjene na tržištu. Pristup koji stavlja kupca i njegove potrebe u prvi plan se pokazao kao ključan za kvalitetan nastup i opstojnost na tržištu. Pored navedenog, svaki aspekt saradnje zaslužuje analizu, od kvalitetne komunikacije s kupcima, prezentacije proizvoda do saradnje s dizajnerima. Sve je podređeno zadovoljavanju potreba koje kupac ima.
Koja je vizija kompanije i na koji način vaša kompanija njeguje odnos s kupcima?
Svaki poslovni plan podrazumijeva i određenu viziju a naša je postati kompanija broj jedan u izradi i isporuci visokokvalitetnih tepiha i staza za stambene i poslovne objekte u Bosni i Hercegovini i regionu. Kao što smo prethodno naveli, naši kupci su temelj našeg uspjeha, stoga pridajemo veliku važnost povratnim informacijama s tržišta i trudimo se odgovoriti na njihove potrebe. Također, naši uposlenici su vrsni stručnjaci i uvijek su spremni pomoći s bilo kakvim upitima ili eventulnim problemima koje naši kupci imaju.
Učestvovali ste i na ovogodišnjem sajmu Home Garden Interior Design u Mostaru? Kakve impresije nosite s ovog sajma?
Sajamovi su uvijek dobra prilika da provjerite kako tržište reaguje na određene proizvode i inovacije koje ste spremni ponuditi tržištu. Sajam Home Garden Interior Design bio je odlična prilika da određeni dio naših proizvoda prezentiramo posjetiocima u Hercegovini te razgovaramo o trendovima u svijetu izrade tepiha i staza, o uređenju poslovnih i ugostitetljskih objekata, o izboru nijansi boja prilikom kupovine te novitetima koje nudimo tržištu. Uz navedeno imali smo priliku razgovarati s dizajnerima koji su imali samo riječi hvale za poslovni put kojim Wool Carpet omogućava da njihova kreativnost dođe do što boljeg izražaja.
Uspostavili ste saradnju s kompanijom Ismail Ozkul Halicilik, svjetski poznatom kompanijom za proizvodnju tepiha za hotele,poslovne i vjerske objekte. Kako ste zadovoljni dosadašnjom saradnjom?
Saradnja s kompanijom Ismail Ozkul Halicilik je plod nastojanja da tržištu ponudimo visokokvalitetne tepihe i staze za hotele, poslovne i vjerske objekte. Na tom putu, predstavnici ove kompanije prepoznali su naša nastojanja i partnerski odnos omogućio je da postanemo zastupnici za tržište Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Srbije i Hrvatske. Naši klijenti za koje isporučujemo tepihe i staze, prvenstveno hoteli, moteli, poslovni prostori i vjerski objekti, su izuzetno zadovoljni visokim stepenom iskazanog profesionalnog pristupa, urađenog i završenog posla. Posebno s cime su zadovoljni nasi kupci je sto na jednom mjestu mogu dobiti komplet uslugu ,od pomoci pri dizajniranju narudzbe, izradi I ugradnja tepiha.
ANTERFILE 1 (IZDVOJEN BOX S TEKSTOM)
Personalizirana izrada tepiha i staza – sve po želji kupca!
Tepisi su važan detalj koji svakom prostoru daje dodatnu toplinu. Wool Carpet je brend bosanskohercegovačke kompanije Tepsa d.o.o. koji je postao sinonim za izradu visokokvalitetnih vunenih tepiha i staza po dimenzijama, bojama, obliku i dizajnu kupca. Potpuno personalizirana kupovina učinila je da osvojimo domaće i regionalno tržište.
ANTERFILE 2
Novi kanali komunikacije – na korak do narudžbe!
Wool Carpet, prateći nove trendove u poslovanju, za sve nove i potencijalne klijente, u BiH i svijetu, omogućio je i online kupovinu posredstvom webshopa na web stranici woolcarpet.eu. O aktuelnim trendovima, akcijama i ostalim informacijama kupci se mogu informisati i posredstvom Facebooka i Instagrama te zapratiti nas na navedenim platformama pod imenom Wool Carpet. Za tradicionalne kupce koji žele pogledati određene modele, na raspolaganju je izložbeni salon u Sarajevu, na adresi Safeta Zajke 304. Podrška kupcima, narudžbe i ostale informacije mogu se dobiti i na kontakt telefon 061590222 ili e-mail info@woolcarpet.eu