SHOWROOM FERCERA: Showroom kao platforma za stvaranje jedinstvenog doživljaja za posjetitelje

Izazov projektovanja kod različitih tipologija proizvoda.

Piše: Jelena Babić, glavna projektantica – SALON33

Showroom za novi brend – Fercera, koji je nastao iz poslovne suradnje dviju firmi Elektro-Prelog i Ascomm, predstavlja sofisticiran prostor koji savršeno kombinira inovativnost i kvalitetu, pružajući posjetiteljima jedinstveno iskustvo i uvid u ponudu brandova te usluge ovih dviju tvrtki.

U suvremenom dizajnu interijera, showroom predstavlja ne samo prostor za izlaganje proizvoda već i platformu za stvaranje jedinstvenog doživljaja za posjetitelje. Kada showrooom predstavlja nekoliko brendova različitih tipologija proizvoda, zadatak projektanta postaje još izazovniji. Jedan od najučinkovitijih i najinspirativnijih pristupa ovom zadatku bila je primjena koncepta galerije.

Galerijski koncept omogućava jasnoću i fokusiranost na svaki pojedini proizvod. Umjesto pretrpanih polica i konfuznog rasporeda, proizvodi su postavljeni s namjerom, poput umjetničkih djela u galeriji. Neutralne boje zidova i podova te pažljivo odabrana rasvjeta omogućavaju proizvodima da budu u fokusu.

Ova neutralnost stvara savršenu pozadinu koja ne odvlači pažnju, već ističe svaki eksponat. Prostor je organiziran u različite zone, svaka posvećena određenom brendu ili tipu proizvoda. Ove zone su pažljivo dizajnirane kako bi reflektirale identitet i estetiku svakog brenda, a istovremeno se skladno uklapale u cjelokupni dizajn showrooma.Modularni namještaj, pokretne pregrade i prilagodljivi izložbeni sustavi omogućavaju lako preuređivanje prostora u skladu sa promjenjivim potrebama izložbi.

Ovaj pristup osigurava dugovječnost dizajna i njegovu prilagodljivost potrebama različitih brendova. Jedan od takvih elemenata u prostoru je i pomični panel koji je oslikan u suradnji s kolektivom Grafiti na gradele i autora street umjetnika Cheza.

Jedan od ključnih aspekata showrooma Fercera je interaktivnost. Sustav upravljanja koji se nudi kao jedna od usluga brenda Fercera predstavljen je u pozadini većine proizvoda i omogućava interaktivnost na inovativne načine što omogućuje dublje razumijevanje i doživljaj proizvoda. Postavljeni prekidači omogućuju upravljanje rasvjetom, promjenu boje rasvjete te kontrolu zastora. Iako na prvu nije vidljivo, ovaj prostor služi i kao radni prostor, soba za sastanke i čajna kuhinja, a u pozadini skriva posebna prostorija „cinema“ u kojem je osim namještaja i sustava upravljanja prezentiran i „nevidljivi“ audio sustav kućnog kina koji izvrsno funkcionira bez ijednog vidljivog zvučnika.

Kroz pažljivo osmišljene elemente rasvjete, organizacije prostora, multimedije i dekoracije, showroom Fercera omogućuje posjetiteljima da se povežu s proizvodima na dublji i inspirativniji način, istovremeno pružajući brendovima priliku da se istaknu u najboljem svjetlu.Salon33 je atelje za arhitekturu osnovan u Zagrebu 2022. godine kada su se tri arhitektice udružile u spajanju svojih kreativnih vizija, svaka sa više od desetljeća iskustva. U kombinaciji, njihovi eklektični stilovi dizajna tvore prepoznatljive arhitektonske uzorke koji su perceptivni i osjetljivi na korisnika, crpeći jednako iz svog konteksta kao i iz različitih umjetničkih formi. Salon33 posvećuje svoju oštroumnost razvoju inovativnih prostornih rješenja koja su u jednakoj mjeri praktična i privlačna.

Crpeći iz umjetnosti, dizajna, mode i ugrađujući najnovija tehnološka dostignuća, svakom se projektu pristupa na holistički način. Bilo da se radi o privatnoj kući za odmor, strukturi muzeja ili potpunom projektu obnove, prema svakom prostoru postupamo s najvećim poštovanjem i brigom. Rezultat su arhitektonska rješenja koja se ističu svojom suvremenom estetikom, strukturnom dugovječnošću i beskompromisnom funkcionalnošću. Tim SALON čine Jelena Babić, Marja Mia Kolendić, Anita Krmek i Lana Josipović.