Kvalitetan dizajn nastaje kroz sinergiju vizije klijenata, pojavnosti arhitekture i kreativnosti enterijera, smatra Zabriskie tim

Showroom i kancelarijski prostor kompanije Drina Plastika kao odraz snage, identiteta i savremenog dizajna u potpisu Zabriskie.

Piše: Ksenija Bajagić iz Zabriskie

Naziv projekta: Drina plastika – office&showroom enterijer
Mesto: Nova Pazova
Projektovano i izvedeno (godina): 2022/2024
Kvadratura okvirno: 1400m2

Projekat enterijera za kompaniju Drina Plastika predstavlja sinergiju arhitekture, dizajna i brend identiteta, realizovan kroz blisku saradnju sa klijentom i arhitektonskim timom. Kroz pažljivo oblikovane prostore showroom-a i kancelarija, dizajn prenosi vrijednosti brenda: tehnološku preciznost, inovaciju i posvećenost detalju. U pitanju je više od enterijera – to je prostorna interpretacija jedne uspješne domaće priče.

Drina Plastika je uspešna domaća kompanija koja decenijama unazad proizvodi upotrebne predmete od plastike za domaće i strano tržište, sa posebnom posvećenošću kvalitetu, tehnologiji, dizajnu, trendovima i kontinuiranom razvoju Drina brenda. Njihova izrazita fokusiranost na svaki od ovih aspekata značajno je uticala na dizajn i bila inspiracija za projektovanje enterijera, posebno prostora showroom-a njihovog bogatog proizvodnog programa.

Jedan od ključnih faktora uspeha ovog projekta bila je izuzetna saradnja sa klijentom, koji je od samog početka imao jasnu viziju i aktivno učestvovao u dizajnerskim rešenjima.

Njegova posvećenost i razumevanje sopstvenog brenda omogućili su nam da kreiramo prostor koji autentično oslikava identitet kompanije, dok je otvoren dijalog i razmena ideja dovela do promišljenih, smelih i funkcionalnih odluka.

Takođe, bliska saradnja sa arhitektonskim biroom koji je projektovao objekat omogućila je da enterijer, arhitektura i product dizajn čine jedinstvenu celinu. Kroz ovu sinergiju, svaki aspekt prostora – od konstruktivnih elemenata do najsitnijih detalja enterijera – povezan je u skladnu priču koja reflektuje tehnološku preciznost i estetiku brenda Drina.

Volumen showroom-a, ispresecan stepenišnim kracima i mostom od čelika, u tehnološkom i vizuelnom smislu ostavlja posebno impresivan utisak i predstavlja ogroman potencijal koji je iskorišćen da kroz iskustvo i doživljaj prostora korisnika prenese snagu i moć brenda. U izložbeno-salonskom delu, prodaja je dominantna i fokusirana na preglednost i ravnomernu osvetljenost proizvoda, sa jasnom podelom prema nameni.

Office space predstavlja odraz savremenog radnog okruženja, sa akcentom na produktivnost, kreativnost i timski rad, pružajući maksimalne funkcionalne uslove za postizanje ovih ciljeva. Radne zone i kancelarije su gotovo raskošno prostrane i dobro osvetljene, dok dodatni sadržaji – kantina, prostor za igru i prostor za zabavu – doprinose stvaranju pozitivne atmosfere i kvalitetnom iskustvu svakog zaposlenog.

Kontrasti tamnih nijansi i razigranih boja u akcentima daju živost i mekoću ovom, po karakteru industrijskom objektu. Beton, elementi od čelika, industrijske mreže i vidne instalacije čine snažnu osnovu, dok fino dizajnirani enterijerski elementi – od opreme i premium nameštaja do grafičkih aplikacija – unose završni pečat sofisticiranosti i identiteta brenda.

Ovaj projekat je dokaz da kvalitetan dizajn nastaje kroz sinergiju vizije klijenta, pojavnosti arhitekture i kreativnosti enterijera. U ovom prostoru, enterijer i dizajn proizvoda zajednički pričaju priču o Drina brendu, stvarajući ambijent u kojem i sam korisnik i posetilac postaju deo tog identiteta.

Autor fotografija:
Miloš Martinović

ZABRISKIE tim: Ksenija Bajagić, Staša Simenović, Mirjana Savić, Mirjana Lazić
Arhitektura – Atelje Vladislav Lalicki i LARK studio