You are currently viewing Kupaonica igra ulogu oaze individualnog smiraja i opuštenosti

Kupaonica igra ulogu oaze individualnog smiraja i opuštenosti

  • Nedavno međunarodno istraživanje tržišta kompanije GROHE istražuje ponašanje za vrijeme tuširanja u sedam zemalja Europe I Bliskog Istoka
  • Različite zemlje, različite navike: Dok Danci imaju praktičniji pristup tuširanju, Rusi, Nijemci I Egipćani pravi su hedonisti
  • Različite navike tuširanja traže pojedinačna rješenja za tuširanje

Individualne navike prilikom tuširanja

Potrošačke potrebe neprestano se mijenjaju – pa tako i način na koji živimo i što očekujemo od svojih životnih prostora. Kako se svijet užurbao, kupaonica se pretvorila u jedan od najvažnijih osobnih prostora u našim domovima. Kupaonica igra ulogu oaze individualnog smiraja i opuštenosti. Za stvaranje smislenih proizvoda sa stvarnom koristi potrebno je duboko razumijevanje potrošača. Zbog toga je GROHE, vodeći svjetski brend za kompletna rješenja za kupaonice i kuhinjske elemente, nedavno u junu 2020. proveo reprezentativno istraživanje o ponašanju prilikom tuširanja u nekoliko zemalja. Ukupno 3.500 ispitanika iz Njemačke, Velike Britanije, Francuske, Nizozemske, Danske, Rusije i Egipta odgovorilo je na pitanja koja se tiču njihovih individualnih navika tuširanja i sklonosti u kupaonici.

Anketa otkriva fascinantne detalje o rutinama tokom blagostanja i opuštanja. Za najveći dio ispitanika (63%) vlastiti tuš trebao bi odgovarati njihovom osobnom ukusu u pogledu dizajna interijera. To pokazuje da su kupaonski proizvodi postali predmeti za uređenje, pa je njihov izbor pitanje stila.

Iako se većina ispitanika (94-97% ovisno o sezoni) slaže da je tuširanje potrebno svakodnevno ili nekoliko puta sedmično, mišljenja se razlikuju kada pričamo o pravom dobu dana za tuširanje: čak 47% vjerojatnije je da se tušira ujutro dok 35% preferira tuširanje u večernjim satima. Tuširanje je važan dio svakodnevne rutine: bez obzira da li nakon treninga, malo energičnog jutra da biste započeli dan snažno ili biste uživali u opuštajućem vremenu nakon dugog i stresnog dana – tuširanje ima brojne aspekte i funkcije. 46% stanovništva štedi vrijeme koristeći svakodnevni tuš za dodatne rutine njege tijela, poput četkanja zuba ili brijanja. Za trećinu ispitanika (37%), svakodnevno tuširanje postaje njihov osobni scenski trenutak i oni ga koriste za privatni koncert. Čini se da je čak i sam tuš vrlo svestran u upotrebi: Uz svakodnevnu rutinu osobne njege, 41% njih navodi da se redovno imaju odnos pod tušem, 44% koristi tuš za pranje kućanskih predmeta poput cvjetnih saksija, a 15% ponekad čak i čisti svoje dijelovi automobila u njemu.

Različite zemlje, različiti običaji
Usporedba između zemalja otkriva neke jasne razlike: Iako se ispitanici iz većine zemalja slažu da je kupaonica oaza mira i prostor za opuštanje, Danci imaju praktičniji pristup tuširanju – samo 23% vidi kupaonicu kao prostor za “vrijeme za sebe” ”. Rusi i Egipćani su pravi ljubitelji dobrobiti i tuširanja. Prema rezultatima ankete, ispitanici iz obje zemlje upuštaju se u duga, opuštajuća tuširanja i daljnje tretmane poput pilinga tijela. Ali nije važno samo opuštanje: za maksimalno povećanje energije 42% Rusa se na kraju tuširanja ispere hladnom vodom i oživi svoja osjetila. I u Rusiji i u Egiptu oprema za kupaonicu nudi multisenzorski doživljaj (svjetla, glazba, bočne mlaznice) tako da kreativnost raste dok se tijelo i um oporavljaju tokom dugog tuširanja. Francuzi su jasni predvodioci kada je u pitanju frekvencija tuširanja i ušteda vode: Tokom ljeta, 86% ih se tušira jednom ili nekoliko puta dnevno, a 69% ih to čini i zimi. No, iako vole tuširanje, 57% Francuza isključuje vodu dok nanose gel za tuširanje. Dok većina zemalja pokazuje uravnoteženi rascjep između onih koji se tuširaju ujutro i onih koji se tuširaju uveče, 80% Rusa tušira se navečer.

Savršen trenutak tuširanja – sve što trebate!
Različite navike tuširanja traže pojedinačna rješenja za tuširanje: GROHE kontinuirano udovoljava različitim potrebama potrošača i podržava ih u stvaranju vlastitog kućnog spa centra. Kako bi svakom korisniku omogućili uživanje u tuširanju, GROHE nudi izbor cjelovitih paketa – prikladnih za različite potrebe i svaki proračun: GROHE termostati u podžbuknom ili nadžbuknom obliku, poput Grohtherm 1000, GROHE tuš sistemi ntrol tuš sistemi. Za dodatne detalje o proizvodima možete posjetiti www.grohe.hr.

Komentariši