- Potrošači traže integrirani kupaonski koncept koji savršeno odgovara njihovim osobnim potrebama i individualnim preferencijama dizajna
- Gudy Herder[1] stručnjakinja za trendove: “U posljednje vrijeme provodili smo više vremena kod kuće i rituali kupanja su postali ključni za povećanje naše dobrobiti.”
- Uz GROHE Perfect Match, potrošači mogu lako pronaći cjelovita kupaonska rješenja koja savršeno odgovaraju oblikom i funkcijom
Düsseldorf, XX. listopad 2020. – Više nego ikad, dom je središte života, sigurno utočište u kojem ljudi mogu zaboraviti svijet oko sebe. “U posljednje vrijeme provodili smo više vremena kod kuće. Kao rezultat toga, dom sve više postaje produžetak onoga što jesmo”, objašnjava Gudy Herder, međunarodna savjetnica za trendove u Eclectic Trends-u, “sveukupna dobrobit dolazi u fokus, a rituali kupanja sada se više nego ikad smatraju nužnim osobnim povlačenjem“. Na temelju ove redefinicije, potrošači traže integrirane kupaonske koncepte koji odgovaraju njihovim osobnim potrebama i individualnom stilu. Stoga njihova želja za aktivnijom ulogom u pogledu dizajna kupaonice također kontinuirano raste. Ovdje na scenu stupa predloženi GROHE kupaonski koncept: Uz Perfect Match, GROHE nudi kombinacije proizvoda koji 100% odgovaraju oblikom i funkcijom. Dizajn slavine odgovara obliku keramike, formi tuš sustava, pa čak i dodaci nadopunjuju sklad. Sve iz jednog izvora. Potrošačima nikada nije bilo lakše stvoriti kupaonicu iz snova.
Kako pronaći savršenu kombinaciju za kupaonicu?
Kupaonice su individualne kao i potrebe potrošača i osobne preferencije stila. Neke su kupaonice male, dok su druge prostrane. Neki ljudi ih vole održavati funkcionalnim, dok drugi vole kreativnu atmosferu kućnog spa. Neki preferiraju organske okrugle oblike, drugi vole čiste kvadratne oblike. Pogotovo ako se želi obnoviti ili redizajnirati cijela kupaonica, širok izbor proizvoda može biti neodoljiv. „Koordinirana kupaonska rješenja presudna su kako bi se stvorio savršeno uravnotežen prostor za opuštanje i dobrobit”, objašnjava Gudy Herder. „Iz tog razloga koncepti predloženih dizajna interijera postaju sve popularniji. Podržavaju potrošače u pronalaženju pravog proizvoda i stvaranju skladnog iskustva kućnog spa.”
Zahvaljujući GROHE predloženim kombinacijama proizvoda, potrošači mogu lako odabrati svoj „Perfect Match“: različita koordinirana cjelovita rješenja za kupaonice sa slavinama, umivaonicima, kadama, tuševima, WC-ima, tipkalima za ispiranje i dodacima omogućuju potrošačima da lako odaberu prema svom ukusu i potrebama – i jamče da se proizvodi također savršeno podudaraju dizajnom i funkcijom.
Top 3 GROHE Perfect Match kombinacije: Za jedinstveni jezik dizajna u savršenom skladu s Vašom osobnosti i životnim stilom
#1 Perfect Match: GROHE Essence – organska elegancija
Zahvaljujući njihovim nježno organskim oblicima, vitkim profilima i prirodnim linijama, GROHE Essence kupaonice stvaraju smirujuću shemu koja je bezvremenska u svojoj eleganciji. Savršena za one koji kupaonicu shvaćaju kao mjesto opuštanja i promišljanja.
Pogledajte naše predložene GROHE Essence kombinacije putem sljedeće veze.
#2 Perfect Match: GROHE Plus – Uglađeni minimalistički stil
GROHE Plus je dizajn koji crpi inspiraciju iz luka, oblika koji nudi i snagu i lakoću. Spajanjem zakrivljenosti kruga i oštrih, čistih linija kocke, GROHE Plus stvara uzbudljivu arhitektonsku siluetu, što omogućuje kombiniranje slavine s okruglim i kvadratnim oblicima.
Pogledajte naše predložene GROHE Plus kombinacije putem sljedeće veze.
#3 Perfect Match: GROHE Eurocube – Suvremeni kubistički stil
Za ljubitelje vrhunskog, čistog dizajna koji traže uistinu prepoznatljiv izgled svoje kupaonice, GROHE je razvio kolekciju Eurocube. U kombinaciji s jakim, minimalističkim linijama GROHE Cube Ceramic, stvara hladnu i suvremenu atmosferu kupaonice.
Pogledajte naše predložene GROHE Eurocube kombinacije putem sljedeće veze.
+++ Dodatni detalji o proizvodu i slike visoke rezolucije mogu se preuzeti ovdje +++
Pratite nas na našim kanalima društvenih mreža Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and YouTube.