You are currently viewing GROHE Perfect Match: Koncept predloženih kupaonica za savršeno koordinirano iskustvo kućnog spa

GROHE Perfect Match: Koncept predloženih kupaonica za savršeno koordinirano iskustvo kućnog spa

Više nego ikad, dom je središte života, sigurno utočište u kojem ljudi mogu zaboraviti svijet oko sebe

  • Potrošači traže integrirani kupaonski koncept koji savršeno odgovara njihovim osobnim potrebama i individualnim preferencijama dizajna
  • Gudy Herder[1] stručnjakinja za trendove: “U posljednje vrijeme provodili smo više vremena kod kuće i rituali kupanja su postali ključni za povećanje naše dobrobiti.”
  • Uz GROHE Perfect Match, potrošači mogu lako pronaći cjelovita kupaonska rješenja koja savršeno odgovaraju oblikom i funkcijom

Više nego ikad, dom je središte života, sigurno utočište u kojem ljudi mogu zaboraviti svijet oko sebe. “U posljednje vrijeme provodili smo više vremena kod kuće. Kao rezultat toga, dom sve više postaje produžetak onoga što jesmo”, objašnjava Gudy Herder, međunarodna savjetnica za trendove u Eclectic Trends-u, “sveukupna dobrobit dolazi u fokus, a rituali kupanja sada se više nego ikad smatraju nužnim osobnim povlačenjem“. Na temelju ove redefinicije, potrošači traže integrirane kupaonske koncepte koji odgovaraju njihovim osobnim potrebama i individualnom stilu. Stoga njihova želja za aktivnijom ulogom u pogledu dizajna kupaonice također kontinuirano raste. Ovdje na scenu stupa predloženi GROHE kupaonski koncept: Uz Perfect Match, GROHE nudi kombinacije proizvoda koji 100% odgovaraju oblikom i funkcijom. Dizajn slavine odgovara obliku keramike, formi tuš sustava, pa čak i dodaci nadopunjuju sklad. Sve iz jednog izvora. Potrošačima nikada nije bilo lakše stvoriti kupaonicu iz snova.

Kako pronaći savršenu kombinaciju za kupaonicu?

Kupaonice su individualne kao i potrebe potrošača i osobne preferencije stila. Neke su kupaonice male, dok su druge prostrane. Neki ljudi ih vole održavati funkcionalnim, dok drugi vole kreativnu atmosferu kućnog spa. Neki preferiraju organske okrugle oblike, drugi vole čiste kvadratne oblike. Pogotovo ako se želi obnoviti ili redizajnirati cijela kupaonica, širok izbor proizvoda može biti neodoljiv. „Koordinirana kupaonska rješenja presudna su kako bi se stvorio savršeno uravnotežen prostor za opuštanje i dobrobit”, objašnjava Gudy Herder. „Iz tog razloga koncepti predloženih dizajna interijera postaju sve popularniji. Podržavaju potrošače u pronalaženju pravog proizvoda i stvaranju skladnog iskustva kućnog spa.”

Zahvaljujući GROHE predloženim kombinacijama proizvoda, potrošači mogu lako odabrati svoj „Perfect Match“: različita koordinirana cjelovita rješenja za kupaonice sa slavinama, umivaonicima, kadama, tuševima, WC-ima, tipkalima za ispiranje i dodacima omogućuju potrošačima da lako odaberu prema svom ukusu i potrebama – i jamče da se proizvodi također savršeno podudaraju dizajnom i funkcijom.

Top 3 GROHE Perfect Match kombinacije: Za jedinstveni jezik dizajna u savršenom skladu s Vašom osobnosti i životnim stilom

#1 Perfect Match: GROHE Essence – organska elegancija

Zahvaljujući njihovim nježno organskim oblicima, vitkim profilima i prirodnim linijama, GROHE Essence kupaonice stvaraju smirujuću shemu koja je bezvremenska u svojoj eleganciji. Savršena za one koji kupaonicu shvaćaju kao mjesto opuštanja i promišljanja.

Pogledajte naše predložene GROHE Essence kombinacije putem sljedeće veze.

#2 Perfect Match: GROHE Plus – Uglađeni minimalistički stil

GROHE Plus je dizajn koji crpi inspiraciju iz luka, oblika koji nudi i snagu i lakoću. Spajanjem zakrivljenosti kruga i oštrih, čistih linija kocke, GROHE Plus stvara uzbudljivu arhitektonsku siluetu, što omogućuje kombiniranje slavine s okruglim i kvadratnim oblicima.

Pogledajte naše predložene GROHE Plus kombinacije putem sljedeće veze.

#3 Perfect Match: GROHE Eurocube – Suvremeni kubistički stil

Za ljubitelje vrhunskog, čistog dizajna koji traže uistinu prepoznatljiv izgled svoje kupaonice, GROHE je razvio kolekciju Eurocube. U kombinaciji s jakim, minimalističkim linijama GROHE Cube Ceramic, stvara hladnu i suvremenu atmosferu kupaonice.

Pogledajte naše predložene GROHE Eurocube kombinacije putem sljedeće veze.

+++ Dodatni detalji o proizvodu i slike visoke rezolucije mogu se preuzeti ovdje +++

Pratite nas na našim kanalima društvenih mreža Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and YouTube.

***

O GROHE-u

GROHE je vodeći svjetski brend za potpuna kupaonska rješenja i kuhinjske opreme i ima ukupno preko 6.500 zaposlenika u 150 država – 2.600 njih je smješteno u Njemačkoj. Od 2014. godine GROHE je dio jakog portfolia brendova japanskog proizvođača vodećih proizvoda za vodu i stanovanje LIXIL. Kako bismo ponudili „Pure Freude Wasser“, svaki se GROHE proizvod temelji na vrijednostima kvalitete brenda, tehnologije, dizajna i održivosti. Čuveni naglasci kao što su GROHE Eurosmart ili GROHE serija termostata kao i revolucionarne inovacije poput GROHE Blue sustava za vodu, ističu duboku stručnost brenda. Usredotočen na potrebe potrošača, GROHE tako stvara inteligentna, životna i održiva proizvodna rješenja koja nude relevantnu dodanu vrijednost – i nose pečat kvalitete “Made in Germany”: Istraživanje i razvoj i dizajn čvrsto su usidreni kao integrirani proces u Njemačkoj. GROHE vrlo ozbiljno shvaća svoju korporativnu odgovornost i usredotočuje se na lanac vrijednosti koji štedi resurse. Od travnja 2020. godine brend za sanitarije proizvodi neutralan CO2 širom svijeta. GROHE je također postavio cilj da koristi ambalažu proizvoda bez plastike do 2021. godine.

Samo u proteklih deset godina, više od 460 nagrada za dizajn i inovacije, kao i nekoliko najboljih rezultata na njemačkoj nagradi za održivost potvrdili su GROHE-ov uspjeh: GROHE je prvi u svojoj industriji osvojio “CSR Award” (nagradu za društveno odgovorno poslovanje) njemačke savezne vlade te je istaknut u čuvenom časopisu Fortune® na ljestivici Top 50 koji “Mijenjaju svijet”.

O LIXIL-u

LIXIL stvara pionirske proizvode za vodu i kućanstvo koji svakodnevno rješavaju izazove iz stvarnog života, čineći bolje domove stvarnošću za sve i svugdje. Oslanjajući se na našu japansku baštinu, stvaramo vodeću svjetsku tehnologiju i inoviramo kako bismo izradili proizvode visoke kvalitete koji transformiraju domove. LIXIL se razlikuje spram drugih prema tome kako to radimo; kroz smislen dizajn, poduzetnički duh, zalaganje za poboljšanje dostupnosti svima i odgovoran rast poslovanja. Naš pristup dolazi do izražaja kroz vodeće brendove u industriji, uključujući INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Više od 70.000 kolega koji posluju u više od 150 država s ponosom izrađuju proizvode koji svakodnevno dodiruju živote više od milijardu ljudi. Saznajte više na www.lixil.com

GROHE

Feldmühleplatz 15 • 40545 Düsseldorf • Njemačka • Telefon: +49(0)211/9130-3030 • www.grohe.com

[1] Gudy Herder je međunarodna savjetnica za trendove i certificirani trener u Eclectic Trends-u sa sjedištem u Barceloni.

Komentariši