You are currently viewing Grohe Eurosmart: Nove verzije poznate ikone 

Grohe Eurosmart: Nove verzije poznate ikone 

  • Svima omiljeni još od 1999. godine: četvrta generacija GROHE Eurosmart impresionira svestranim varijantama proizvoda
  • Prva GROHE 2-u-1 hibridna slavina kombinira prednosti jednoručne miješalice s beskontaktnom pogodnosti  
  • Nove varijante ručica i integrirani termostat povećavaju sigurnost korisnika

Legendarni broj jedan: prije više od 20 godina GROHE je predstavio svoju prvu Eurosmart slavinu za kupaonicu. Od tada se linija proizvoda brzo razvila u neosporni bestseler u portfoliji slavina – pozicionirajući se kao omiljeni odabir proizvoda za profesionalce. Iako glavne karakteristike linije ostaju nepromijenjene, GROHE osigurava da Eurosmart portfolio uvijek raste u skladu s promjenjivim zahtjevima društva i da se nastavlja prilagođavati potrebama modernog doba. Ponovnim lansiranjem linije Eurosmart, GROHE nadograđuje jedan od svojih osnovnih proizvoda sa suvremenim dizajnom i funkcijama usmjerenim na budućnost.

“Eurosmart se razvijao sa svakom generacijom, što je presudno ako želite na tržište donijeti značajne i relevantne proizvode. Naše se okruženje neprestano mijenja, a na promjenjive potrebe moramo reagirati novim rješenjima tj. proizvodima. Trenutno, globalna zdravstvena kriza prisiljava svijet da preispita svoje higijenske standarde. Stoga smo razvili hibridnu verziju Eurosmarta koja kombinira higijensko beskontaktno i ručno korištenje. Drugi su primjer varijante ručica koje odražavaju složenost različitih životnih situacija i činjenicu da svaki potrošač ima različite zahtjeve: duge ručice mogu pojednostavniti svakodnevni rad liječnika, dok su ručice sa izrezom savršene za djecu i starije ljude u višegeneracijskim domaćinstvima. Eurosmart je savršen dokaz da se inovacije ne moraju odnositi samo na nove linije. Biti inovativan na relevantan način također znači mijenjanje osnovnih proizvoda. Jedino ova, na čovjeka usmjerena rješenja, omogućit će nam stvaranje boljih domova“, objasnio je Jonas Brennwald, voditelj LIXIL EMENA.

Raznovrsnost proizvoda u svom najboljem izdanju

Ponovnim lansiranjem Eurosmart slavine za kupaonicu, GROHE pokazuje vodstvo u inovacijama: brend ne predstavlja samo suvremeni dizajn već i potpuno nove verzije postojećih proizvoda. Razvoj linije Eurosmart usmjereno je na stvaranje svrsishodnih proizvoda i provodi se imajući na umu konkretnu namjenu tih proizvoda: na primjer, ručica Eurosmart Loop pojednostavljuje prianjanje zahvaljujući izrezanom središtu. To čini proizvod idealnim za ljude s ograničenim motoričkim sposobnostima te za domove za njegu, omogućujući svima da što duže žive što samostalnije. Eurosmart varijanta za zdravstveni sektor opremljena je izuzetno dugačkom ručicom koja liječnicima omogućuje upravljanje slavinom laktom, smanjujući na taj način kontakt s površinama. Različite varijante ručice izravno se odnose na život ljudi i savršen su odraz GROHE pristupa usmjerenog na čovjeka. To također uključuje i profesionalce za instalaciju: novi kut proizvoda olakšava postupak instalacije.

Eurosmart hibridna varijanta nudi dodatne prednosti kada je u pitanju higijena. Kombinira prednosti ručnog i beskontaktnog korištenja. Korisnici mogu odlučiti žele li koristiti ručicu ili beskontaktnu dodirnu tehnologiju koja aktivira protok vode putem integriranog senzora. Kada nema potrebe za dodirivanjem slavine prilikom pranja ruku, rizik od širenja klica i unakrsne kontaminacije je minimaliziran.  

Kako bi korisničko iskustvo bilo još bolje, posebno za kućanstva s djecom i starijim osobama, linija Eurosmart opremljena je novom sigurnosnom tehnologijom. Zahvaljujući integriranom mikro termostatu, temperatura se može ograničiti kako bi se spriječile ozljede od opeklina.

Ali linija slavina Eurosmart nudi još više: za dodatnu pogodnost korištenja tu je varijanta izvlačnog izljeva koja nudi potpunu fleksibilnost – savršena za pranje kose ili čišćenje umivaonika. Tehnologija za uštedu vode i energije integrirana u liniju Eurosmart podržava napore potrošača da postignu održiviji način života. Na primjer, tehnologija GROHE EcoJoy smanjuje protok vode, obogaćujući vodu zrakom, osiguravajući na taj način savršen, voluminozan protok uz uštedu dragocjenih resursa – izvrstan izbor za ekološki osviještene potrošače. Dostupna u ukupno pet veličina, u rasponu od S do XL, linija GROHE Eurosmart nudi rješenje za bilo koji projekt kupca. Najbolji dio: za holističke koncepte interijera instalateri i dizajneri mogu pronaći odgovarajuću Euro keramiku u GROHE portfoliju, koja nadopunjuje slavinu u dizajnu i funkciji. Također, linija Eurosmart može se pronaći i u GROHE portfoliju kuhinja, što Eurosmart čini savršenim izborom za usklađene koncepte dizajna.

Otkrijte što je sljedeće na novoj digitalnoj platformi GROHE X !

Više informacija na službenoj web stranici

Pratite nas na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn i YouTube

O GROHE-U

GROHE je vodeći svjetski brend za cjelovita rješenja za kupaonice i kuhinjske armature i ima ukupno preko 7000 zaposlenika u 150 zemalja – njih 2.600 ima sjedište u Njemačkoj. GROHE je dio tvrtke LIXIL Group od 2014. godine. Kao internacionalni brend, GROHE slijedi vrijednosti kvalitete, tehnologije, dizajna i održivosti, nastojeći ponuditi ”Pure Freude an Wasser“’. GROHE je od samog svog osnutka razvio nove kategorije proizvoda. Poznati proizvodi poput GROHE Eurosmart ili serije termostata GROHE, kao i revolucionarne inovacije poput sustava vode GROHE Blue, ističu duboku stručnost brenda. Usredotočen na potrebe kupaca, GROHE tako stvara inteligentna, životna i održiva proizvodna rješenja koja nude relevantnu dodanu vrijednost – i nose pečat kvalitete “Made in Germany”: R&D i dizajn čvrsto su usidreni kao integrirani proces proizvodnje u Njemačkoj. GROHE vrlo ozbiljno shvaća svoju korporativnu odgovornost i usredotočuje se na lanac vrijednosti koji štedi resurse. Od travnja 2020. godine sanitarna marka proizvodi svoje proizvode bez CO2 širom svijeta. GROHE ima za cilj uvesti korištenje ambalaže bez plastike do 2021. godine. Samo u proteklih deset godina, više od 490 nagrada za dizajn i inovacije, kao i nekoliko nagrada za održivost potvrdile su GROHE-ov uspjeh. GROHE je prvi u svojoj industriji osvojio CSR nagradu njemačke savezne vlade i njemačku nagradu za održivost 2021. u kategorijama „Resursi“ i „Dizajn“. U sklopu kampanje za održivost i klimu „50 vođa održivosti i klime“, GROHE također pokreće održivu transformaciju.

O LIXIL-U

LIXIL proizvodi pionirske proizvode za vodu i stanovanje koji svakodnevno rješavaju izazove iz stvarnog života, stvarajući bolje domove za svakoga i svugdje. Oslanjajući se na svoje japansko nasljeđe, stvaraju vodeću svjetsku tehnologiju i inovacije kako bi napravili visokokvalitetne proizvode koji transformiraju domove. Ono što LIXIL čini drukčijima je pristup radu: kroz smislen dizajn, poduzetnički duh, predanost poboljšanju pristupačnosti za sve i odgovoran poslovni rast. Njihov pristup zaživljava kroz vodeće robne marke, uključujući INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Preko 60 000 zaposlenika koji posluju u više od 150 zemalja ponosni su što proizvode proizvode koji su dio svakodnevnog života više od milijarde ljudi. Saznajte više na www.lixil.com

Komentariši