You are currently viewing Dizajnerska rješenja slastičarni

Dizajnerska rješenja slastičarni

Dizajn eneterijera slastičarni je raznolik kao što je i struktura i okusi različitih vrsta slastica i može se kretati u rasponu od malih izloga i štandova do složenih prostora. Bilo da se radi o dizajnu za franšizu sa postavljenim standardima ili manjem domaćem slatkom kutku, arhitekti i dizajneri preispituju prostorni doživljaj sladoledarnica i slastičarnih. Prostori se razvijaju zahvaljujući ukusima i utjelovljuju identitet različitih brendova.

Danas dizajn eneterijera slastičarni često odražava specifične narative i slike privlačne javnoj publici. Od poznate marke Coolhaus, do Muzeja sladoleda koji je spreman za Instagram u New Yorku, savremeni dizajni maksimalno koriste boju, grafiku i osvjetljenje.

Projekti u nastavku prikazuju sladoledarnice i slastičarne širom svijeta, a svaki od projekata kombinuje prostorno iskustvo s gostoljubivim dizajnom i daškom gastronomije.

Lucciano’s Cerro de las Rosas, arhitektura: FERRO

Riječ je o vodećoj prodavnici sladoleda u Cordobi, Lucciano’s, koju su 2011. osnovali Christian i Daniel Otero, a koji su željeli zadovoljiti najzahtjevnije korisnike. Mjesto se nalazi u “Cerro de las Rosas”, jednom od najposjećenijih epicentra restorana u Córdobi. Lucciano je primijetio da kupci traže više od najboljeg sladoleda – traže jedinstveno iskustvo.

Nutrisa, arhitektura: Cadena koncept dizajn

Ponovno pokretanje brenda starog 47 godina u Meksiku usredotočeno je na stvaranje radosti pomoću prirodnih proizvoda i sladoleda od jogurta. Izazov dizajna započeo je preispitivanjem duha brenda, na način da se korisnici osjećaju dijelom novog putovanja koje treba započeti. Pčela je od početka bila simbol brenda, a djelo je inspirisano meksičkom pčelom Xunan-Cab.

Gelateria Gianluca Zaffari, arhitektura: SK Arquitetura

Smješten unutar tržnog centra, ovaj projekt koristio je cementne pločice u bojama brenda. Zajednički stol omogućuje dijeljenje i maksimalno iskroišten prostor. Za prenošenje filozofije branda i upotrebe prirodnih proizvoda u proizvodnji gelata isti je koncept korišten u arhitekturi, koristeći prirodne materijale poput namještaja od borovine, cigle i zelenila.

Ice Scream shop, arhitektura: Asthetíque

Crpeći inspiraciju iz dizajnerskog pokreta Memphis iz 80-ih, Ice Scream je simbol modernizma, pop umjetnosti i upotpunjava stil dizajna Kitsch iz 1950-ih. Salon s 24 sjedala je izjava da Bronx može pridonijeti svijetu dizajna. Geometrijski neonski oblici izgledaju kao da lebde u izlogu, skrećući pažnju na atrakciju sa dušikom unutar slastičarne.

Lodovnia sladoled, arhitektura: mode:linaTM

Lodovnia, nova mobilna prodavnica sladoleda s jedinstvenom fasadom, smještena je u srcu Stary Browar-a. Budući da je objekat zauzeo centralno mjesto u dvorištu umjetnosti mode:linaTM studio obradio je fasadu kao da je umjetničko djelo. Tamni zidovi upotpunjeni su sa gotovo hiljadu bijelih korneta, što se odnosi na vodeći proizvod Lodovnia – prirodni sladoled u kornetu.

Muzej sladoleda, arhitektura Figure8

Muzej sladoleda napravljen je da transformira koncepte u prostore koji potiču maštu i kreativnost. MOIC je stvoren za kulturno uključivanje okruženja i zajednica, nadahnjujući ljudsku povezanost kroz univerzalnu snagu sladoleda. Muzej sladoleda nastao je oko više senzorskih izraza sladoleda koji zadovoljavaju apetite javnosti.

Izzy’s Ice cream, Kuhinja i shop, arhitektura: Salmela Architect

Jeff Sommers i Lara Hammel napustili su posao profesora i prava kako bi otvorili trgovinu sladoleda u malom iznajmljenom poslovnom prostoru ispred St Paul. Zbog sve veće potražnje, odlučili su stvoriti podružnicu, koja će imati malu prodavnicu i veću kuhinju u kojoj bi mogli nastaviti malu seriju sladoleda.

Komentariši