You are currently viewing Daniela Kulović: Najljepše je raditi ono što voliš

Daniela Kulović: Najljepše je raditi ono što voliš

Najveći izazov je uklopiti želje klijenta u budžet kojim raspolaže.

Neobičan enterijer je osvježavajuća i intrigantna alternativa u svijetu dizajna prostora. Umjesto da slijedi tradicionalne standarde, neobičan enterijer hrabro kombinira različite stilove, oblike, boje i teksture kako bi stvorio jedinstvenu i nekonvencionalnu estetiku. Takav dizajn izaziva uobičajena očekivanja i potiče maštu, ostavljajući nezaboravan dojam na posjetitelje. Neobičan enterijer može biti inspiriran različitim izvorima, kao što su umjetnost, priroda, povijest ili futurizam.


Recite nam nešto o vama?

Moje ime je Daniela Kulović, po struci magistra ekonomije, po zanimanju dizajner interijera, po prirodi vesela, kreativna i uporna. Mislim da je nešto najljepše na svijetu kada čovjek radi ono što voli, pogotovo kad to otkriješ u dvadesetima pa onda svu svoju mladenačku energiju i svježinu usmjeriš prema tome.

Kako ste se odlučili baviti ovim poslom?

Kao i svaki mladi par, suprug i ja odlučili smo da želimo što prije živjeti zajedno, odnosno osamostaliti se kada je riječ o stambenom pitanju. S druge strane, znali smo da želimo imati dom u kraju iz kojeg potječemo, upravo radi prirodnih ljepota I mira kojim smo okruženi. Zato smo se odlučili na adaptaciju, odnosno nadogradnju postojeće obiteljske kuće. U prizemlju smo ostavili prostor za druženje I urede, a na katu smo uredili dom, okrenut prema jugu s mnoštvom dnevnog svjetla i prekrasnim pogledom. Ljubav prema ovom poslu otkrila sam upravo uređujući svoju vlastitu kuću gdje sam zapravo mogla izraziti sve ono što sam prikupljala godinama prije: inspiracije, ideje, vizije.

Koliko je zahtjevno biti kreativan i jedinstven u ovoj branši?

Biti kreativan nije zahtjevno, to ili imaš u sebi ili nemaš, ali bit jedinstven je malo teži posao. Danas su dostupni razni izvori inspiracije, recimo Pinterest. Inspiraciju na pinterestu pronalaze i dizajneri i klijenti pa se nerijetko desi da smo istu sliku nekog interijera kao smjernicu ‘zaprimili’ više desetaka puta. Ipak, sreća u svemu je što je svaki prostor drugačiji i to je ono što uvelike određuje interijer pa samim time svaki interijer i je jedinstven. Mogu reći da je svaki naš projekt jedinstven na svoj način i da u svakome možete prepoznati DP interijere.

Koji su najveći izazovi vašeg posla?

Uh, rekla bi da je nateže uklopiti sve želje klijenta u budžet koji su spremni izdvojiti za uređenje. Kao što sam već spomenula, većina inspiraciju traži po recimo Pinterestu. Za primjer ćemo uzeti želje oko kuhinje. Znači, klijent je pronašao sliku kuhinje koja mu se sviđa na Pinterestu, međutim ne vidi da ta kuhinja za radnu ploču ima recimo kvarc, da ima podgradni sudoper ili integriranu kuhinjsku napu što su dosta skuplje opcije od recimo radne ploče od iverice , nadgradnog sudopera I obične ugradbene kuhinjske nape. I tu smo onda mi da napravimo najbolju kombinaciju svega, a da I dalje izgleda u skladu s klijentovim željama I budžetom. Još jedan od izazova je kataloška i internet kupovina. Iako u svom uredu imamo mnoštvo uzoraka i materijala, ne možemo prikazati sve uživo. Pa nerijetko u svoje projekte uvrstimo stavke koje nismo uspijeli prije vidjeti uživo i onda slijedi strepnja kakav će proizvod biti kad stigne. Srećom, dosta internetskih trgovina prihvaća povrate pa to svojim klijentima istaknemo kao prednost. Izazov broj 3 bi bio vremenski period u kojem se project ostvario ili bolje reći ostvaruje jer neki traju i traju i traju… toliko se nekad to razvuče i s vremenom  naravno se puno toga i promijeni da zaboravimo što je uopće bilo na početku.

Da li su klijenti previše zahtjevni?

Uvijek kažem da sam osim dizajnera interijera i psiholog, često dođe do neslaganja oko ideja između supružnika ili roditelja i djece ili neka treća kombinacija i onda se od mene očekuje da napravim ravnotežu između svih. Najteže od svega je kada su klijenti neodlučni, onda im možete ponuditi 100 rješenja, oni će uvijek naći neko ALI. U globalu bi rekla da su to rijeđi slučajevi i uglavnom komunikacija između nas i klijenta teče glatko.

Imate li neke planove za budući rad?

Plan je izgraditi prepoznatljiv brand na tržištu dizajna interijera. Mogu reći da smo dosada vrijedno radili na tome i da smo stvorili prepoznatljivo ime, ali želimo da to bude još jače. Otvaranjem sve više škola i tečajeva za dizajnera interijera u zadnjih godinu dana se pojavilo na stotine novih dizajnera i na tom tržištu želimo postati još jače ime ispred kojeg prije svega želim da stoji zadovoljan klijent, jer to je na kraju krajeva najvažnija nagrada u ovome poslu.

Poruka za čitatelje.

Izaberite posao koji volite i nećete morati raditi niti jedan dan u životu.

Komentariši