You are currently viewing Shmizla art- studio sa unikatnim proizvodima

Shmizla art- studio sa unikatnim proizvodima

Jedinstveni brendovi u Bosni i Hercegovini, već pojavom društvenih mreža su dobili poseban značaj. Posebni komadi unikatnog porculanskog posuđa oslikani ručno, uz unikatan dezen i tehniku su dio asortimana Shmizla Art studia iz Mostara. Selma Hujdur osnivačica ovog unikatnog brenda u nastavku za časopis govori o nastanku ideje za ovakve proizvode, kao i o procesu izrade unikatnih komada.

Za časopis m-Kvadrat Home, piše: Selma Hujdur, autorica brenda Shmizla Art.

Shmizla art studio sam pokrenula nakon dugogodišnjeg bavljenja umjetnošću,prvenstveno slikanjem. S obzirom da dolazim iz porodice u kojoj se mnogo cijeni umjetnost, u kojoj ima slikara i pjesnika, znala sam od malena da je umjetnost nešto što će imati ogromnu ulogu u mom životu, tako je i bilo.

Prije nekih 5 godina otprilike, pokrenuta je sama ideja „Shmizla art“, od tada pa do  danas Shmizla je prošla kroz mnogo izmjena, do trenutka kada pronalazimo konkretan smijer. Oduvijek sam ludi zaljubljenik u unikate, u nešto što je rađeno ručno, nešto što nema kopiju i što je kao takvo jedinstveno.

Prateći handmejdere u Bosni i Hercegovini, promatrala sam i sve više uviđala koliko smo kao društvo ustvari kreativni i inovativni, bez obzira na to što nas pokušavaju ubjediti u suprotno. Shvatila sam da želim da budem dio te scene, da želim da budem dio unikatne Bosne i Hercegovine. Analizirajući tržište i aktivacijom na raznim društvenim mrežama, došlo je do jako puno poznanstava i prijateljstava kroz koje sam i sama osjetila snagu koju imamo ako jedni druge podržavamo. Moja najveća podrška kroz sav ovaj proces je defitivno moja porodica i moja kolegica Belma (piko.art).

Prkoseći teškim temama, vijestima kroz medije, mračnim prognozama za nas kao društvo, Shmizlu sam razvijala i razvijam kao odgovor na sve sve to, kao pozitivan odgovor malog pojedinca koji se bori za sebe bez obzira na sve, kao odgovor umjetnosti koja živi i živjet će da razbija bunilo koje nam se nameće.

Željela sam napraviti nešto drugačije, posebno, personalizirano i novčano prihvatljivo. Došla sam na ideju funkcionalne umjetnosti, predmeti koji će odisati čistom umjetnošću, krasiti prostor a uz to će biti i iskoristiv, nakon toga dolazi i dio sa personaliziranim porukama koje će čitav projekat lijepo uokviriti. Kroz daljnji rad, svaka od ovih ideja se pokazala jako uspješnom. Hvala Bogu, ljudi su prepoznali ljubav koju sam utkala u svoj rad.

Tehnika kojoj radim zahtjeva čišćenje predmeta, dezinfekciju, ocrtavanje predmeta, pečenje u pećnici, zatim sušenje i hlađenje. Radi se o bojama za oslikavanje porculana i stakla, s toga je nužno da se cijeli proces ispoštuje do kraja. Boje se nakon toga sjedine s predmetom, te su vodootporne, uz naglasak da se sačuvaju od grebanja oštrim predmetima i pranja u perilici.

Najveću inspiraciju za rad crpim iz svakodnevnog života, različitih ljudskih sudbina, ljubavi i nadanja. Ideje pronalazim u prirodi i knjigama. Bit svega je da radovi budu prepoznatljivi i jednostavni.

Moji kupci su većinom strastveni zaljubljenici u unikate i umjetnine, osobe koje žele da poklone nešto posebno što se pamti dugo i što nosi jaku poruku prepoznatljivu onome kome se pokanja.

U ovakvoj vrsti posla uvijek dođe period kada kupci traže nešto što je trenutno aktuelno i popularno, ove godine su to definitivni tačkice i zlatni detalji. Iako lično preferiram nešto drugačije oslikavanje, rado ispunjavam želje i potrebe svojih kupaca.

Dok god su oni sretni i zadovoljni i ja sam. Glavni cilj i zadatak Shmizle je da pokaže ljubav, da usreći  i uljepša naše zajedničke trenutke, da oživi ideje i osjećaje, jer smatram da je jedino to ustvari bitno.

Komentariši