Leži Beg fotelja – fotelja u koju ćete se zaljubiti na prvi pogled

Leži Beg je džinovski, ekstremno udoban jastuk, koji podsjeća na lazy bag-ove kakvi preovladavaju na tržištu

„Leži Beg“ je brend namještaja  iz Banjaluke čiji su idejni tvorci Una i Lazar Stanišljević. Arhitekte su po struci, a specijalizovali su za dizajn enterijera. U svijetu arhitekture i dizajna enterijera stvaraju sedam godina, te je odlazak u sferu produkt dizajna bio logičan iskorak. Kroz rad na svojim projektima uvidjeli su da na našem tržištu nedostaje komada namještaja koji bi odgovarali savremenoj estetici i trendovima u dizajnu namještaja i enterijera, te je logičan korak bio popunjavanje te praznine.

”U ponudi, za sada, imamo tri proizvoda: Leži Beg fotelju, otoman i jastuk”, kažu tvorci brenda.

Kombinacija Leži Beg fotelje i otomana je najbegovskija kombinacija koju možete zamisliti za uživanje i nazivaju je Leži Beg set.

Leži Beg je džinovski, ekstremno udoban jastuk, koji podsjeća na lazy bag-ove kakvi preovladavaju na tržištu.

”Ono što naše proizvode izdvaja jesu visoko kvalitetni materijali, koji se lako održavaju i za koje imamo jako puno pozitivnih povratnih reakcija od stane zadovoljnih kupaca”, ističu.

Leži Beg proizvodi se mogu naručiti preko online prodavnice lezibeg.com, a također i preko Instagram ili facebook stranice. Dostava je besplatna, a naručeni proizvodi stižu na adresu u roku od 10 radnih dana.

Naglasak kampanje ”Gdje leži beg” je bio na udobnosti i prilagodljivosti proizvoda okruženju. Također, željeli smo pokazati da je Leži Beg namijenjen ljudima koji  imaju stav i koji, kada je riječ o ličnom komforu, ne postavljaju pitanje, nego leže gdje god to žele. Pošto nam je kao brendu jako važno to što je proizvod dizajniran i proizveden u BiH, logično je bilo da fotografisanje obavimo na nelogičnim lokacijama širom BiH”.

Inspiraciju crpe kroz posao, u komunikaciji sa klijentima i saradnicima. Također, inspiraciji doprinose i svjetski trendovi u dizajnu enterijera i namještaja, putovanja, druženja sa prijateljima i boravak u prirodi.

Tim čini grupa iskusnih saradnika sa kojima smo sarađivali i u periodu prije nego što je Leži Beg nastao, koji učestvuju i u realizaciji njihovih enterijera. Zahvaljujući njima bili su sigurni da, pored dobrog dizajna proizvoda, imaju sve što im je neophodno da plasiraju kvalitetan proizvod na tržište.

Kampanja ‘Gdje leži beg?’ oduševila je pratitelje na društvenim mrežama.

”Naglasak kampanje je bio na udobnosti i prilagodljivosti proizvoda okruženju. Također, željeli smo pokazati da je Leži Beg namijenjen ljudima koji  imaju stav i koji, kada je riječ o ličnom komforu, ne postavljaju pitanje, nego leže gdje god to žele. Pošto nam je kao brendu jako važno to što je proizvod dizajniran i proizveden u BiH, logično je bilo da fotografisanje obavimo na nelogičnim lokacijama širom BiH”, pričaju nam Una i Lazar Stanišljević.

Fotografisali su u Banjaluci, Sarajevu, Tuzli, Mostaru i Trebinju. Taj dio im je, kako kažu, ostao u jako lijepom sjećanju. Sjajno su se zabavili na ulicama naših gradova.

Leži Beg i LU Architects obaveze se često prepliću. Trude se da imaju jedan dan u sedmici koji je posvećen Leži Begu, nabavci materijala, organizaciji proizvodnje i slanju pošiljaka, ali često se desi da i u taj dan moraju uvesti obilazak nekog gradilišta.

”U svakom slučaju, svaki radni dan je turbulentan i nastojimo ga organizovati i maksimalno iskoristiti za izvršenje što više radnih obaveza”, dodaju.

Za kraj poručuju ljudima da obrate pažnju na domaću dizajn scenu.

”Na Balkanu trenutno djeluju i stvaraju desetine odličnih dizajn brendova koji sigurno ne zaostaju za svjetskim brendovima u smislu kvaliteta i dizajna proizvoda. Jedini način za podsticanje novog stvaralaštva je podrška i ekonomska sigurnost, zato birajte i kupujte domaće”, zaključuju.