Uvijek mi je izazov bio da uradim sto komplikovaniji i jedinstven enterijer, jer je svaki moj rad često made rađen specijalno po željama klijenta.
Intervju: Igor Živković
Posebni ljudi odnosno jedinstveni vole i različite jedinstvene enterijere i time sebi omogućuju jedinstevni ugođaj u svome domu. Sklapanje namještaja, uklapanje u prostor koji je predoređen za neku namjenu predstavlja posebnu draž za onoga ko će konzumirati taj prostor s jedne strane ali i samog dizajnera sa druge strane ukoliko se radi o specifičnim zahtjevima i željama. U nastavku je intervju sa Igorom Živkovićem, koji se bavi luksuznim opremanjem enterijera.
Predstavite nam se ukratko?
Pre svega, čast mi je da se predstavim vašim širokom auditorijumu, moje ime je Igor Živkovic, vlasnik sam firme TINA CASA koja se bavi opremanjem luksuznih enterijera. Cilj naseg poslovanja da promovišemo kvalitet, raznolikost i vrhunsku uslugu na tržištu. Kao mladog i ambicioznog čoveka moja sfere interesovanja su siroke.
Otkud Vas u dizajnu i izradi luksuznog namještaja?
Moji pocetci sezu od 2013 godine, kada sam poceo da ucim kroz posao koji je moja porodica razvijala. Tu sam upoznao proces izrade od pocetka do finalnog proizvoda, vremenom sam razvijao u poslu i odlucio da pokrenem brend TINA CASA koja pruza pregrst mogunosti na trzistu u oblasti enterijera.
Na koji način teče cijeli proces izrade jednog komada i od čega to zavisi?
Od momenta kada nam klijent dostavi projekat ili pak mi radimo započinje realizacija klijentove želje. Odabirom materijala uz projekat dajemo nalog našoj proizvodnji gde se to obrađuje sklapa, a zatim šalje na montažu.
Kako dolazite do potrebnog materijala i kako to funkcioniše?
Materijale uvozimo iz raznih zemalja EU. Skladištimo u naše magacine tako da smo uvek spremni dočekamo nove zahteve kupaca.
Šta Vas inspiriše u radu i koji su najveći izazovi ovog posla?
Inspiraciju pronalazim u zahtevnim enterijerima. Uvek mi je izazov bio da uradim sto komplikovaniji i jedinstven enterijer, jer je svaki moj rad custom made radjen specijalno po zeljama klijenta.
Da li kupci prepoznaju kvalitet i na koji način se izdvajate od konkurencije?
Ljudi koji vole jedinstvenost, radi po njihovoj želji, savrsenu finalnu obradu proizvoda uvek pronađu put do nas. A od drugih se izdvajamo bar kako kažu naši klijenti time sto smo posvećeni detaljima, odličnim kvalitetom, brzinom i načinom usluge.
Koji su planovi za dalji razvoj?
Upravo sada proširujemo nas koncept na još jedan brend DALMATA koji će se eksluzivno predstaviti našim kupcima u Srbiji u septembru ove godine. Udruživanjem dva brenda objedinjujemo ponudu za kompletirnaje usluge opremanja enterijera.
Poruka za čitatelje.
Ukoliko imate zelju i cilj mozete nam se javiti i uvek cemo ucestovati sa Vama u kreiranju prostora gde vi provodite vase najlepse trenutke.